Klachtenbeleid Autodemontage Klaas Boer
Bij Autodemontage Klaas Boer proberen we uw bestelling zo goed mogelijk te laten verlopen. Echter kan het bijvoorbeeld gebeuren dat per ongeluk uw e-mail wordt vergeten of in de spambox wordt ontvangen. Ook kan het gebeuren dat een bestelling niet of te laat wordt bezorgd. We proberen echter dergelijke zaken zoveel mogelijk te voorkomen, samen met onze leveranciers en vervoerders.
Heeft u desondanks toch een mindere ervaring en wilt u dit bij ons kwijt? Dank kunt u gerust even contact met ons opnemen via 0595 – 433330, ons handige chatsysteem of via verkoop@klaasboer.nl.
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.
We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar verkoop@klaasboer.nl of even te bellen.