gebruikte-auto-onderdelen-bestellen

Klachtenbeleid Autodemontage Klaas Boer

 

Bij Autodemontage Klaas Boer proberen we uw bestelling zo goed mogelijk te laten verlopen. Echter kan het bijvoorbeeld gebeuren dat per ongeluk uw e-mail wordt vergeten of in de spambox wordt ontvangen. Ook kan het gebeuren dat een bestelling niet of te laat wordt bezorgd. We proberen echter dergelijke zaken zoveel mogelijk te voorkomen, samen met onze leveranciers en vervoerders.

Heeft u desondanks toch een mindere ervaring en wilt u dit bij ons kwijt? Dank kunt u gerust even contact met ons opnemen via 0595 – 433330, ons handige chatsysteem of via info@klaasboer.nl.

 

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is, dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.”

 

We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@klaasboer.nl of even te bellen.